14 Şubat 2009 Cumartesi

Anti-valentinists... GO HOME ! ! !



Nefret ettim ya, sizden nefret ettim. Siz sevgililer gününden nefret ettiniz, ben de sizden ettim al şimdi ne yapacan?

Sevgi kelebeği ya da lover boy filan olduğumdan değil, Aziz Valentine benim amcam ya da dayım da değil, ama işte sizin tipinizden, davranışınızdan herbişeyinizden nefret ettim. Beware, benim nefretim 10 ton çeker. Ona göre.

- 1 TL 'lik gül, 14 Şubatta 5 TL'ye çıkabilir, olabilir,

- O gün restorantlarda 10 gün öncesinden bile yer bulunmuyor olabilir,

- Televizyonlarda, radyolarda, gündem ne olursa olsun sadece bu olay konuşuluyor da olabilir,

- Sokaklar ekstra kalabalık olabilir,

- Dünya genelinde deliler gibi bir alışveriş çılgınlığı, Noel benzeri bir tüketici manyaklığı yaşanıyor olabilir,

Velhasıl size ne, sevgiliniz yok diye olanları niye eleştiriosunuz ? Niyetiniz tüketim çılgınlığını eleştirmekse önce içtiğiniz sigaraya, ne bileyim rakıya bakın da, sonra birbirlerine hediye alan minik aşıkcıkların(canlarım benim) tepesine binmeye yeltenin.

Benim de sevgilim var, ben de sevgililer gününü kutlamıyorum, açıkçası çok da bayılmıyorum bu güne, ama bayılanları da baymıyorum. Neyse sinirim yatıştı biraz, onu diyecem, anti-valentinist olmayın, illa bi anti olucaksanız savaşa hayır diyin, sigaraya hayır diyin, kadına şiddete hayır diyin. En nihayetinde bu doğru olsun ya da olmasın, yeni jenerasyon vıcıklaşıyor olsun ya da olmasın duygusal bir mesele, burnunuzu sokmayın elalemin aşkına sevgisine.

Oh be iyi geldi sabah sabah kustum sıvadım. Aziz Valentin'in avukatı olmuşum resmen tekrar okuyunca...Bi o olmamıştım onu da oldum.

Bu arada siz, sevgililer, size sesleniyorum;

Sakın ola ki siz eşinize gül alıyorsunuz diye başkası almayınca ona ayı muamelesi filan yapmaya kalkmayın... Kırarım boynuzunuzu, alırım çiçeğinizi !

Şimdi ben gidiyorum, sevgilime kırdan papatya toplayacam tamam mı ! HO HO HO (gününü şaşıran noel baba efekti ile çıkarım)

3 yorum:

JoA dedi ki...

ben bu günü hiç sallamıyorum doğrusu. oğluma da aynı şeyi öğrettim, keh keh keh! mantıklı geldi kerataya. "evet ya, ne gereksizmiş" dedi en sonunda. şimdi anti-valentinist mi sayılıyorum hocam, yoksa nifakçı filan mı?

Supernaut dedi ki...

Estafurullah hanım kızım olur mu hiç öyle şey, sallamamak en iyisi bence de, bu sizi anti-valentinist yapmaz.

Ama heryerde "sevgililer günü kapitalist düzenin bilmemnesi" , "tamamen ticari" gibi demeçler vermek, efendim gül satanları sopayla kovalamak, hediye dükkanlarını bombalamak gibi eylemler sizi anti yapar ki bunları yaptığınıza inanmıyorum, oğlunuzun da yaptığına inanmıyorum. Ileride inşallah -analı-babalı büyütsün- torununuz da şu halde yapmayacaktır. Örnek bir anne/nine olacaksınız.

Saygılar, sevgiler, hörmetler.

WindRider dedi ki...

antebelinterist olmak istiyorum ben, o yol da buradan mı geçer aceba?