18 Ocak 2010 Pazartesi

Dost bildiklerim mimledi beni pervasızca !

Ne oldu nasıl oldu anlayamadan, mimi yedim osmanlı tokadı gibi, hiç hoş olmuyor pazartesi sabahı böyle birşeyle karşılaşınca, bilen bilir mimi sevmem.

Ama emir büyük yerden, hatrı birhayli sayılır bir Jetski woman tarafındandı bu mim ve uymamak ölüm fermanımı imzalamaktan farksızdı... Ölmek için görece genç bir yaşta olduğuma inanıyorum, o yuzden denilenleri bir bir yapacam, oyunu da kuralına göre oynayacam, işte o kurallar:

* Mimi gönderen bloga link veriyorsunuz. (confirmed)
* Üç kişiyi mimliyorsunuz ve mimlediğiniz kişinin bloguna not bırakıyorsunuz. (‘Ortaya bıraktım, isteyen alsın.’ demiyorsunuz.) Ayrıca olabildiğince bu konuda mimlenmemiş blogları seçmek için özen gösteriyoruz. (confirmed -2 kişi-)
* Mimlediğiniz blogların da linkini veriyorsunuz. (confirmed -2 kişi-)

Sorular ise şöyle:

1) Dokunulmazlıkların kaldırılması konusunda ne düşünüyorsunuz?

Öhm, tabii kalkmalı, herkes eşit olmalı, milletvekili diye kimse adama dokunamayacak mı? Saçmalık gibi geliyor bana.

2) Seçim barajı kaldırılsın mı? Neden?

Seçim barajının ne olduğunu hatırlamam yaklaşık 2 dakikamı aldı... Bu durumda kalksa da bir kalkmasa da. Cidden.

3) Adayların belirlenmesinde nasıl bir yöntem uygulansın?

Gerekli kıstasların yeniden gözden geçirilmesi ve 21.yy ya ayak uydurması sağlanmalı. Atıyorum ilkokul mezunu olmak yetmemeli çoğu şeye... Hatta universite bitirmeyen adamın mecliste ne işi var? Ben bitirdim diye demiyorum valla :)

4) Yargı bağımsızlığı sizin için ne anlam taşıyor?

Hakikaten büyük anlam taşıyor, şaka değil. Hukuk devleti diye sırtımı hukuğa yasladığımda, o hukuğun birilerinin kuklası olduğunu görmek beni de ürkütür. Kendimden örnek vereyim, mahkemeye çıktım ve beni yargılayan adam beni suçlayan adamın maşası mesela... Olur şey değil, olmamalı...

5) (Beşinci soruyu siz belirlemek durumunda olsaydınız neyi öğrenmek isterdiniz?)

Atatürk ne zaman geri gelecek? Bunu öğrenmek isterim. Gelmeyecekse de bilelim, o nasıl olsa dönecek diye uyuşuk uyuşuk davranmayı kesip dediklerini uygulamaya geçelim.

6) Mimlediğimiz bloglar ve linkleri…

Karamel ve Miniksu



Eveet arkadaşlar, bu kadar da apolitik bir insanım işte, aydınlık geleceğe kürek çekelim o halde beraber AHOY.