14 Şubat 2012 Salı

2009'dan 2012'ye

Fikrim zırnık değişmemiş ! Buyrun BURADAN yakın !

Sonuna kadar da arkasındayım laflarımın.

Öhm, yalnız ufak bir mesele var, bunama başladı sanırım... Geçen sene yazdım sanıyordum... 2009'un 14 şubatındaymış... 1-2 sene değil yani, sapma büyük... Endişeye gerek yok değil mi? DEĞİL Mİ?

Duygusal belirsizlik ve hezeyan süreci başlangıcı:
Ulan köklü blogmuşum be, 2008'e uzanıyor. Höhühühü değişik duygular şelale oldu...
Duygusal belirsizlik ve hezeyan süreci sonu.

Duygusal travmaları kısa süren biriyim nispeten. (Kime nispetense... nispet de yapmazdım pek, yok yok değişiyorum ben)

6 yorum:

Smiley.. dedi ki...

yazılarını okumak iyi geliyor.:)

Supernaut dedi ki...

Teşekkürler, nerelerdesin bakayım? bloguna ne yaptın??

Smiley.. dedi ki...

ya ben naptın hakket:/ blogumun adresını değiştirdim..güncellenmiyor ama .

Supernaut dedi ki...

:S Eskisine dönersen düzelebilir.

Smiley.. dedi ki...

eskiye dönemem....zamanla düzelir heralde.bide smiley nick ime tıklayınca ççıkıyor blog.sanırım çokta büyük değil sorun

Supernaut dedi ki...

Kapadım o defteri diyorsun:) Nicke tıklayınca çıkıyormuş hakkaten, linki değiştireyim bari.